Pass på Junex Träningsfabrik i Huskvarna

Våra pass

Hos oss på Junex Träningsfabrik kan du välja på många olika pass. Du som är medlem bokar in dig på pass via appen Wondr.
Vi är stolta över att kunna erbjuda flertalet LesMills-klasser – för dig innebär det det tillgång till det allra senaste inom världsledande gruppträning med certifierade, pålästa och duktiga instruktörer.

Barn mellan 10-13 år får träna på redskapsfria pass tillsammans med målsman. Barn/Ungdomar över 14år får träna samtliga pass.

Morgonfys
Varierande träningspass på morgonen, bästa sättet att kicka igång dagen på. Vi använder kroppen eller lättare redskap för att utmana oss och vi tränar både styrka och kondition. Morgonfys passar alla, oavsett nivå och det är ett av Junex Träningsfabrik egna pass, specialanpassat för dig.

LES MILLS SPRINT
Sprint är 30 minuters högintensiv träning (High-Intensity Interval Training/HIIT) på spinningscykel. Supereffektivt och snabbt och riktigt kul träning.

BODYPUMP
Jobba igenom alla stora muskelgrupper med lätta till medeltunga vikter och härlig musik i ett härligt och svettigt och kul LesMills-pass. Det här är styrketräning i grupp som gör att du känner dig utmanad och motiverad och du lämnar klassen med ett leende. Bodypump är styrketräning som passar alla oavsett nivå, du anpassar vikterna efter din egen utgångsnivå och dagsform.

BODYCOMBAT
Boxa och kicka dig i form med ett härligt BodyCombat-pass. Massor av energi och glädje och ett pass som är inspirerat av kampsport men anpassat för dig.

Cirkelträning
Cirkelträning är ett pass designat av oss på Junex Träningsfabrik. Vi använder oss av maskiner med luftmotstånd där du själv anpassar motståndet och jobbar i tidsintervaller. Träningen är väldigt skonsam med styrka och till viss del puls. Ingen konditionsträning.

Challenge
Utmanande och varierande pass med både puls och styrka. Du anpassar passet efter din nivå men vi fokuserar mot lite tuffare träning.

Spinning
Cykelträning inomhus. Vi cyklar i olika tidsintervaller både stående och sittande. Spinning stärker dig, är både skonsamt och utmanande och förbättrar din kondition.

BODYSTEP
Du får jobba med hela kroppen i ett pulshöjande pass som fokuserar lite extra på att tona och stärka rumpa och lår men också lägger till övningar för en stark överkropp. Klassisk step är grunden i ett härligt pass.

BODYBALANCE
Styrka, uthållighet, avslappning, andning och stretch i ett och samma pass – BodyBalance är ett yogabaserat träningspass med inslag av pilates och tai chi. Passet stärker och tar hand om hela din kropp och efter klassen känner du dig avslappnad och mindre stressad.

BODYATTACK
BodyAttack är ett högenergipass som kombinerar kondition med styrka. Löpning och hopp höjer pulsen och ger dig bättre kondis och armhävningar och benböj bygger upp din styrka. Rörelserna är koordinerade för att fungera lika bra för en total nybörjare som för någon som tränat BodyAttack länge.

Zumba
Zumba®️ Fitness är ett dansinspirerat träningspass och du behöver inte kunna dansa för att vara med. Med lätta rörelser till glad och fartfylld musik glömmer du bort att du tränar och vårt mål är enkelt: Vi vill göra träningen rolig och få dig att längta efter att träna. Alla kan vara med, inga förkunskaper krävs.

Vipr
Använder oss av ett rörliknande redskap för att utmana kroppen i nya rörelser. Vipr är utvecklat för att stärka dig och träna din kondition och är både kul och utmanande.

CXWORX
En stark core är viktigt för en stark kropp. CXWorx är 30 minuter som jobbar med din kärna och gör dig starkare i allt annat du tar dig för. Vi arbetar både med den egna kroppen som vikt och med viktplattor och flera av övningarna har olika svårighetsgrad så att du kan anpassa efter dig själv och din dagsform.

Tabata
Hiit träning med korta intervaller. Vi jobbar mycket med kroppen och till viss del med redskap och vikter för att utmana oss. Du kan anpassa och träna helt efter din egen förmåga och du tränar både upp din styrka och din kondition.

Shape’n Strenght
Med små gummiband tar vi din träning till nya nivåer. Passet är utmanande för hela kroppen men vi lägger lite extra fokus på ben och rumpa. Främst styrka i passet men med några pulshöjningar.

Utefys
Utomhusträning som vi endast kör under sommarschemat. Varierande pass beroende på vilken instruktör som håller i det.